Pytania i odpowiedzi
Jak przebiega wypłata prowizji?
W programie dropshipping każdego 15 dnia następującego miesiąca dojdzie do Państwa informacja o należnej prowizji. o należnej prowizji. Następnie wystarczy wysłać do nas fakturę, aby otrzymać płatność w ciągu 14 dni. W przypadku wypłaty za kilka miesięcy naraz, należy przygotować dla każdego miesiąca oddzielną fakturę.
Można zmieniać ceny Kokiskashop?
W partnerskim eshopie i w porównywarkach cen nie można oferować produktów taniej. Możliwe jest jednak nastawienie wyższej ceny produktu, a tym samym zarabianie wyższej prowizji
Pytania związane z produktami
Nasza infolinia czynna jest od godz. 8:00 do 22:00 od Poniedziałku do Niedzieli Jakikolwiek pytania od klientów można przesłać również na email partner@kokiskashop.pl. Nasi handlowy postarają się odpowiedzieć.
Problemy techniczne
Program dropshipping działa na naszym własnym systemie. Po niezobowiązującej rejestracji prześlemy szczegółowe informacje na temat jego wdrożenia i funkcjonowania. W przypadku pytań można kontaktować się z naszym wsparciem partner@kokiskashop.pl.
Jak sprawdzę prowizję z poszczególnych produktów?
W XML feedu prezentowana jest Państwa partnerska cena zakupu oraz cena sprzedaży . Różnica tych dwóch cen jest Państwa prowizją z produktu.
Czy system Kokiski łączy się za pośrednictwem interfejsu API?
Tak, przetwarzanie zamówień za pośrednictwem interfejsu API jest możliwe. Wystarczy tylko aktywować tę usługę wysyłając e-mail do nas
partner@kokiskashop.pl. Więcej informacji na temat podłączania systemu do API można znaleźć tutaj.
Czy można współpracować z Wami bez działalności gospodarczej?
Niestety taka forma współpracy nie jest możliwa.
Czy mogę sprzedawać na rynku słowackim?
Tak, można. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę http:/dropshipping.kokiskashop.sk albo napisz na e-mail partner@kokiskashop.pl.
Czy wysyłacie również zamówienia na Słowację?
Tak, wysyłamy.
Jaki regulamin sklepu mam zastosować?
Prosimy skorzystać z regulaminu, który umieściliśmy na naszej stronie, wymieniając siebie się jako pośrednika a Kokiskę jako sprzedawcę.
W Regulaminie należy również zmienić adresy emailowe i www.
Czy mogę oferować zniżki na towary w moim sklepie?
Sklepy partnerskie nie mogą oferować zniżek.
We feedu nie mogę znaleźć niektórych produktów z Waszego eshopu.
Do partnerskiego feedu nie wprowadzamy produktów o bardzo niskiej marży (np. elektronikę).
Czy mogę wprowadzić Wasz adres w moim sklepie?
W sklepach partnerskich należy umieścić adres, który jest zgodny z dokumentacją działalności gospodarczej Partnera. Adres Kokiskashopu może być prezentowany wyłącznie jako adres dostawcy towaru.
Czy mogę umieścić numer telefonu Państwa infolinii w moim sklepie?
Niestety, nie jest to możliwe. Jeśli Państwa klient zadzwoniłby do nas, nie mogliśmy rozpoznać, że dzwonił z Państwa sklepu.
Czy możliwy jest odbiór osobisty i podczas weekendu?
Niestety nie jest to możliwe. Odbiór osobisty jest możliwy tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00 w Karlowych Warach 360 20, ul. Stará Kysibelská 695 / 73b, Czeska Republika.
Czy mogę zaoferować inne produkty w swoim sklepie niż Kokiski?
Jest to możliwe, ale jeśli klient zamówi zarówno nasz, jak i Państwa produkt w tym samym czasie, nie możemy umieścić obu towarów w jednej przesyłce. Dlatego konieczne jest, aby otrzymać od nas zamówiony towar a następnie muszą Państwo skompletować całe zamówienie i posłać swojemu klientowi.
Czy klient może zapłacić z odroczonym terminem?
Nie. Obecnie nie akceptujemy płatności z odroczonym terminem.