Państwa sklep internetowy można propagować również poza Internetem za pomocą tradycyjnych metod reklamowania i promocji np. za pomocą ulotek.
Metoda ta może być szczególnie efektywna w małych miejscowościach oraz tych miejscach, gdzie ludzie nie są nadmiernie obciążeni reklamą. Na ulotkę należy umieścić swoje logo, interesujące produkty oraz adres www Państwa eshopu.
Czytaj dalej
Wysyłanie biuletynów lub wiadomości jest popularnym narzędziem marketingowym do kontaktowania obecnych, ale także nowych potencjalnych klientów. Przykład zastosowania: Rozsyłka newsletteru z ofertą promocyjną, wysprzedażową albo produktami sezonowymi. Klienci oglądając mail (ok. 15%) klikną na link w mailu, który przekieruje ich do e-sklepu, a niektórzy z nich dokonają zakupu.
Czytaj dalej
Jeśli myślisz o przyciągnięciu większej liczby osób do witryny, tak linkbuilding jest narzędziem, którego na pewno nie można pominąć. Linkbuilding czyli budowanie linków zwrotnych to po prostu metoda umieszczania linków do Twojej witryny w innych witrynach.
Czytaj dalej
Żyjemy w czasach Internetu, a także portali społecznościowych, z których codziennie korzystają miliony użytkowników na całym świecie. To sprawia, że sieci społecznościowe, takie jak Facebook, są idealnym miejscem, aby znaleźć nowych klientów, komunikować się z nimi, a zwłaszcza promować swój e-sklep i produkty, które Państwo oferują. Sieci społecznościowe są obecnie popularne ale nie wszystkie cieszą się wiarygodną popularnością i nadają się do promocji w Polsce. Z tego powodu zalecamy skupienie się na trzech podstawowych sieciach: na Facebooku, Google+ i na Twitterze.
Czytaj dalej
Efektywność sklepu internetowego zależy nie tylko od wyglądu witryny, asortymentu towarów i reklamy. Ważnym czynnikiem są również korzyści (argumenty sprzedażowe), które klient otrzymuje u Państwa. Dlatego zachęcamy do publicznego promowania poniższych argumentów sprzedaży w sklepie, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu przez klientów.
Czytaj dalej
W celu reklamy przygotowaliśmy kilka szablonów banerów. Wystarczy do banerów włożyć Państwa logo i zacząć je używać.
Czytaj dalej