• Home
  • Porady i wskazówki

Marketing - tradycyjne formy promocji

Państwa sklep internetowy można propagować również poza Internetem za pomocą tradycyjnych metod reklamowania i promocji np. za pomocą ulotek. Metoda ta może być szczególnie efektywna w małych miejscowościach oraz tych miejscach, gdzie ludzie nie są nadmiernie obciążeni reklamą. Na ulotkę należy umieścić swoje logo, interesujące produkty oraz adres www Państwa eshopu.

Czytaj dalej

Jak na marketing - Mailing

Wysyłanie biuletynów lub wiadomości jest popularnym narzędziem marketingowym do kontaktowania obecnych, ale także nowych potencjalnych klientów. Przykład zastosowania: Rozsyłka newsletteru z ofertą promocyjną, wysprzedażową albo produktami sezonowymi. Klienci oglądając mail (ok. 15%) klikną na link w mailu, który przekieruje ich do e-sklepu, a niektórzy z nich dokonają zakupu.

Czytaj dalej

Jak na marketing - Linkbuilding

Jeśli myślisz o przyciągnięciu większej liczby osób do witryny, tak linkbuilding jest narzędziem, którego na pewno nie można pominąć. Linkbuilding czyli budowanie linków zwrotnych to po prostu metoda umieszczania linków do Twojej witryny w innych witrynach.

Czytaj dalej

Marketing na socjalnych sieciach

Żyjemy w czasach Internetu, a także portali społecznościowych, z których codziennie korzystają miliony użytkowników na całym świecie. To sprawia, że sieci społecznościowe, takie jak Facebook, są idealnym miejscem, aby znaleźć nowych klientów, komunikować się z nimi, a zwłaszcza promować swój e-sklep i produkty, które Państwo oferują. Sieci społecznościowe są obecnie popularne ale nie wszystkie cieszą się wiarygodną popularnością i nadają się do promocji w Polsce. Z tego powodu zalecamy skupienie się na trzech podstawowych sieciach: na Facebooku, Google+ i na Twitterze.

Czytaj dalej

Argumenty Sprzedażowe

Efektywność sklepu internetowego zależy nie tylko od wyglądu witryny, asortymentu towarów i reklamy. Ważnym czynnikiem są również korzyści (argumenty sprzedażowe), które klient otrzymuje u Państwa. Dlatego zachęcamy do publicznego promowania poniższych argumentów sprzedaży w sklepie, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu przez klientów.

Czytaj dalej

Banery do pobrania

W celu reklamy przygotowaliśmy kilka szablonów banerów. Wystarczy do banerów włożyć Państwa logo i zacząć je używać.

Czytaj dalej

BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates