Jak na marketing - Mailing

Wysyłanie biuletynów lub wiadomości jest popularnym narzędziem marketingowym do kontaktowania obecnych, ale także nowych potencjalnych klientów. Przykład zastosowania: Rozsyłka newsletteru z ofertą promocyjną, wysprzedażową albo produktami sezonowymi. Klienci oglądając mail (ok. 15%) klikną na link w mailu, który przekieruje ich do e-sklepu, a niektórzy z nich dokonają zakupu.

Jak wybrać produkty w mailingu:

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów jest zaoferowanie klientom towaru, który ma dodatkową zaletę np. cenę promocyjną. Dlatego proponujemy skorzystać ze specjalnej promocyjnej oferty dla partnerów, dla których mogą Państwo np. zaoferować 10 % zniżkę. Efektywne jest również wybieranie produktów sezonowych np. w lecie parasolw, grile, baseny a w zimie np. świąteczne oświetlenie.

Jak utworzyć wiadomość e-mail:

Najpierw należy utworzyć graficzny projekt e-mail (np. w Adobe Photoshop), w którym umieszczasz promowane produkty. Oczywiście nie należy zapominać o logu, adresie www, numer telefonu, linkach do sieci socjalnych oraz podać argumenty sprzedażowe. Po wytworzeniu projektu grafika rozdzieli sie na mniejsze elementy a email przekonwertuje się na format html (np. w Adobe dreamweaver).

Aby ułatwić Państwu tworzenie wiadomości e-mail, stworzyliśmy szablon wiadomości e-mail, który można dostosować, a następnie użyć do rozsyłki newsletteru.

Podgląd szablonu (Download html)

newsletter podgląd

Jak emaily rozsyłać:

1. Profesjonalne rozwiązanie: Bardziej doświadczonych użytkownikom zalecamy korzystanie z profesjonalnego oprogramowania pocztowego, takiego jak Smartemailing (usługa płatna)  nebo Mailchimp(bezpłatnie do 2000 e-maili w bazie danych). Przy wykorzystaniu tych programu można uzyskać dokładne statystyki kampanii mailingowych (wskaźniki otwarcia, kliknięć itp.). Do softwaru należy zaimportować listę emailową klientów, własną albo dostępną. Potem należy umieścić wiadomość email w formacie html, wprowadzić interesujący temat wiadomości (np. Zniżka 10% wyłącznie dla odbiorców broszury) i odesłać wiadomość.

2. Łatwiejsze rozwiazanie: Jeżeli korzystają Państwo z niektórych platform np. Prestashop, Virtuemart albo 3D cart, do wysyłania newsletterów można skorzystać z gotowych komponentów w nich zawartych. Te rozwiązania są prostsze, o nieco mniejszych możliwościach ale również mniej skomplikowane. 

BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates