Instrukcja dla Partnerów
Przygotowanie sklepu
Koszt dostawy: Ceny transportu proszę nastawić według naszych aktualnych cenników, które można znaleźć na stronie https://www.kokiskashop.pl/oplata-pocztowa/
Forma płatności: Obsługiwane metody płatności dla partnerów to: Płatność za pobraniem lub Przelew bankowy
Regulamin sklepu: Prosimy zastosować nasz Regulamin z adresu https://www.kokiskashop.pl/regulamin/, w których proszę się wpisać siebie jako Pośrednika a nas (Kokiska s.r.o.) jako dostawcę. Należy również zmienić adresy emailowe oraz stron www.
Kontakty: W swoim sklepie prosimy podać wyłącznie swoje dane kontaktowe i adresowe według dokumentacji rejestrowej firmy. Zakazane jest umieszczanie naszego numeru telefonicznego. Nasz adres można podawać wyłącznie jako magazyn wysyłkowy.
Wdrożenie
XML feed z naszym asortymentem, danymi magazynowymi i zalecaną ceną znaleźć można na adresie: http://www.kokiskashop.pl/xml_feed_products_3.xml. Aktualizacja feedu przeprowadzana jest co 0,5 godziny. Prosimy Partnerów o aktualizację przynajmniej jeden raz dziennie.
Należy w szczególności uwzględniać naszą cenę dostawy, które zależy od wagi najcięższego zamówionego produktu.
Realizacja zamówień
Realizację zamówień można dokonywać na dwa sposoby. Ręcznym wprowadzeniem na naszych stronach ewentualnie za pomocą protokołu API.
Wprowadzanie manualne: W przypadku ręcznego wprowadzania zamówienia należy przejść na https://www.kokiskashop.pl/login/ a następnie zalogować się. Tutaj można wprowadzić zamówienie Państwa klienta według zamówienia ze swojego sklepu. W szczególności należy wprowadzić mailowy adres i numer telefonu, w celu sprawnego odesłania faktury i kontaktu z klientem.
Wprowadzanie z użyciem API: W celu automatycznego zamawiania możemy zaproponować podłączenie do protokołu API. Szczegółowe dane o jego implementacji można znaleźć na: Tutaj.
W przypadku zainteresowania, prosimy o kontakt w celu połączenia API do Państwa konta. Proszę pisać na partner@kokiskashop.pl (w mailu proszę podać swoje dane).
Reklamacje
W przypadku reklamacji czy odstąpienia od umowy jest niezbędne aby klient je wprowadził online za pomocą formularza na adresie https://www.kokiskashop.pl/reklamacje/krok1/ W tym przypadku wystarczy jedynie przekazać klientowi link do tej podstrony. Mogą również wprowadzić Państwo dane formularza reklamacyjnego w imieniu klienta.
Uszkodzenie produktu w trakcie transportu W przypadku odebrania produktu uszkodzonego produktu od firmy kurierskiej niezbędne jest niezwłoczne spisanie z kurierem protokołu szkodowego a następnie jak najszybsze przesłanie skanu/zdjęcia do nas na mail info@kokiskashop.pl oraz poinformowanie telefoniczne lub sms na numer +48 881 713 281. Uszkodzony produkt, wraz z opakowaniem należy zachować do zakończenia reklamacji.
Ze względu na szeroki asortyment towarów, jest każda reklamacja analizowana odrębnie bez zbędnego przedłużania, najpóźniej wszak do 30 dni./p>
Prowizja
Po realizacji zamówienia (otrzymanie pieniędzy od klienta) na Państwa konto dopisana jest prowizja wynikająca z różnicy cen bez kosztów dostawy w zakresie zakresie 7 % - 40 % (średnio 12.1%). Jeżeli zamówienie zostanie anulowane albo klient odstąpi od umowy w 14 dniowym terminie, prowizja nie zostaje doliczona.
Każdego 15 dnia miesiąca nastepująceo dostarczymy automatyczny mail wz wynikami sprzedaży z miesiąca poprzedzającego z kwotą należną na pośrednictwo. Na tą kwotę wystawią nam Państwo fakturę a my ją zapłacimy.
Wsparcie telefoniczne
Zapytania odnośnie produktów, cen, dostępności magazynowej i zamówień proszę posyłać na email info@kokiskashop.pl albo proszę dzwonić na numer +48 881 713 281
Pytania związane ze szczegółami technicznymi i programu partnerskiego można również kierować w jęz. angielskim na e-mail partner@kokiskashop.pl.